NU trimiteţi produse de retur decât dupa ce aţi trimis un email la adresa designmalidi@gmail.com sa ne informati despre acesta, optional puteti completa si formularul de retur aici, dar NU este obligatoriu.
Formular retur produse
Catre SC MALIDI DESIGN SRL, Str. Principala nr 41, Jud. Bihor, Sat Lugasu de jos, Com. Lugasu de Jos
Va informez / Va informam prin prezenta cu privire la retragerea mea / noastra din contractual referitor la vânzarea urmatoarelor produse
Coletele cu plata la destinatar sau cele cu Ramburs nu vor fi primite fara nicio excepţie.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunţa la cumparare, fara penalitaţi şi fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zille calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului .
Conform Ordonanţei de Urgenţa Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere şi fara a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepând cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Coletele trimise prin curier rapid se livreaza la sediu. Coletele nu se returneaza cu ramburs sau plata transportului la destinatar, in caz contrar NE REZERVĂM DREPTUL DE A REFUZA COLETUL!!!
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeaşi stare in care a fost livrat ( cu toate accesoriile şi documentele care l-au insoţit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesiva şi/sau intervenţii neautorizate etc.
În cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situaţia unor abuzuri (returnari repetate).
Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile, trebuie sa ne instiinteze telefonic sau pe mail la designmalidi@gmail.com, cel târziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului.
Retururile dupa 14 zile nu sunt luate in considerare. Termenul de 14 zile se refera la perioada de timp scursa intre momentul primirii produsului de catre client şi solicitarea de retur in care se solicita inlocuirea/rambursarea, rezolvarea situaţiei respectiv luarea la cunoştinţa a solicitarii, comunicarea numarului de retur, procesarea, soluţionarea şi trimiterea unui produs inlocuitor/rambursarea poate dura mai mult decât perioada specificata, insa aceasta nu se adauga la perioada maxima iniţiala de 14 zile, solicitarea clientului se incadreaza in continuare in perioada de retur.
Returul produselor se poate face prin curier, dar nu inainte de a solicita returul şi a primi acceptul din partea noastra.
Dupa ce vom primi returul expediat de dumneavoastra la depozitul nostru, va vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirma recepţionarea coletului.
Daca returnaţi vreun articol, contravaloarea acestuia va va fi restituita prin metoda de plata utilizata iniţial de dumneavoastra, cu excepţia taxei de transport pentru retur. Cumparaturile achitate cu cardul vor fi, in majoritatea cazurilor, rambursate catre cardul dumneavoastra, sau sa ne comunicaţi coordonatele dumneavoastra bancare (cod IBAN).
Pentru a adauga datele bancare chiar dumneavoastra in formularul de retur completaţi numarul de cont IBAN in care doriţi rambursarea. În caz ca nu aţi completat numarul de cont acesta va fi solicitat in scris intr-un email sau telefonic dupa primirea returului expediat de dumneavoastra la depozitul nostru.
Costurile de transport NU sunt suportate de catre malidi.ro.
Returnarea banilor se face in termen de maximum 14 zile din momentul in care am recepţionat produsul in service şi aţi furnizat codul IBAN in care se va rambursa contravaloarea produselor .
Pentru comenzile platite online cu card bancar suma va fi returnata pe acelaşi card utilizat la tranzacţionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
În cazul in care au fost achiziţionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantitaţii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Va rugam ca in momentul expedierii coletul sa conţina urmatoarele documente/date:
- Numele pe care s-a facut comanda.
- Numarul comenzii
- Numarul de retur (numarul comunicat pe mail in momentul completarii formularului de retur). Pentru coletele trimise prin Curier va rugam sa completaţi pe scrisoarea de transport (AWB) numarul de retur .
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situaţii:
- Produsul a fost adus pe “comanda speciala” – Precomanda, produse care nu se afla in stoc propriu (COMANDĂ SPECIALĂ este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar şi care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme şi a plaţii unui avans integral, in termenii agreaţi de parţi. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
- Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
Retur DOA : În eventualitatea in care produsul achiziţionat este nefuncţional sau prezinta vicii de fabricaţie, acesta va fi inlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificarii in SCRIS (nu telefonic) la adresa designmalidi@gmail.com a SC Malidi Design SRL in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Notificarea scrisa trimisa la designmalidi@gmail.com trebuie insoţita de dovezi ale constatarii defectului respectiv poze, filme video, etc. Termenul de 48 ore se refera la perioada de timp scursa intre momentul constatarii defectului de catre client şi trimiterea emailului in care se solicita inlocuirea, rezolvarea situaţiei respectiv luarea la cunoştinţa a solicitarii, procesarea, soluţionarea şi trimiterea unui produs inlocuitor poate dura mai mult decât perioada specificata insa aceasta nu se adauga la perioada maxima iniţiala de 48 ore, solicitarea clientului se incadreaza in continuare in perioada de retur.
Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele condiţii:
– defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare;
– produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.”